Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. desember 2012

Julefred!

Julefreden har senket seg og alle gaver er overlevert. Her kommer noen av årets luer som lå under treet fra meg.




Dette er Meret, en lua fra Wolly Wormhead design. Strikket i Drops Lima på pinne 4 . Fornøyd selv som dere kan se:-) Så kanskje jeg lager en til meg selv etterhvert!
 













Dette er Wood Hollow , strikket i Drops Lima. Likte mønsteret godt og 4 åringen har allerede bestil en lue med dusk til seg selv. Denne er strikket til en litt større jente som jeg er fadder til.









Min favorittlue i høst fra Wolly Wormhead. Du kan se mer info her.  Dette er den 6. i høst. Strikket til en 6 år gammel gutt, minste mann er en villig modell!
Siste lue ut er I Heart Cables, gratis mønster. Likte godt mønsteret, men neste gang skal jeg legge opp litt færre masker i vrangborden. Synes denne passer like godt til gutt som til jente, denne er til en jente jeg er fadder til.
. Har fått flere ønsker om lue rett før jul, og det strakk ikke tiden til, men kansje noen fortjener en lue på nyåret:-) Luer er morsomt å strikke!

3 kommentarer:

  1. Fine julegaveluer, alle som en. Så enig med deg, luer er morsomme å strikke. Jeg ble ferdig med ei i dag, og nå er ei ny påbegynt.

    Fortsatt fin romjul!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så mange fine luer du har strikka!
    Ønsker deg ei fortsatt fin romjul! :-)

    SvarSlett
  3. Så fine luer! Likte særlig den siste, godt mulig jeg lager den til jenta mi :-) Takk for koselig kommentar på bloggen min. Så hyggelig å høre at noen vil strikke genseren min. Venter spent på tilbakemelding fra Tech Editor nå. Har foreløbig bare lagd engelsk mønster, men norsk kommer etterhvert, og så har jeg veldig lyst til å lage mønster i barnestørrelse også hvis dette går greit...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...