Totalt antall sidevisninger

søndag 7. oktober 2012

Til å bli glad av......

Denne, Kollisjon helt nydelig! Lua vokser fort fordi jeg måtte bare strikke litt til for å se hvordan den ville bli....og en runde til... og en til. En skikkelig maskulin lue i ribbestrikk med det lille ekstra som gjør at det er gøy å strikke.

Garnet har jeg hatt en stund, det har ligget og modnet til det rette prosjektet.
Mønsteret minner meg littt om traktordekk. Når jeg sa det sa fireåringen at han også ville ha en traktordekklue, så kanskje det er nok til en til han også:-)





Fakta:
Oppskrift: Kollisjon av Tora Frøseth
Garn: Bugga 57 g
Endringer: Måtte korte ned lua med en mønsterrapport, ble da perfekt lengde til min mann:-) Strikket i L.

6 kommentarer:

  1. Veldig fin! Den frister å strikke til gave til menn, for mannen her i huset ser ikke vitsen med luer, sukk!

    SvarSlett
  2. Den lua var kjempe flott!!

    SvarSlett
  3. Den ble bare helt superfin!!!

    SvarSlett
  4. Så fint mønster. =) Kollisjon? Tenkte jeg, helt til jeg så toppen av lua, regner med det er derfra navnet kommer... Lurt.
    Toneklem!

    SvarSlett
  5. Flott lue! Hmm, kanskje en sånn kan være aktuell som julegave? Obs - der snek visst en lurng seg på strikkelista mi!;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...