Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. oktober 2012

Teststrikk


Jeg har vært så heldig å få teststrikke denne genseren. Det har vært kjempe gøy og genseren er laget for action. Jeg har en gutt på snart fire som ikke vil gå i ullgensere, men denne har han nesten bodd i siden den ble ferdig. Den er ganske ledig i fasongen og ble myk og god og bevege seg i. Synes den passer like godt til gutt som til jente. Enkel og kjapp strikk på pinne 5, men moro for det er små detaljer som gjør den litt annerledes. Kan anbefales!



Falt for denne detaljen på ryggen
 

Halsen er ganske stor og åpen. Min sønn liker at den ikke er så tett i halsen, han får mer bevegelsesfrihet og den virker ikke så varm når den ikke kommer så tett på huden.. Knappen har han valgt selv:-)



Fakta:
Oppskrift: Candy sweater designet av Småtikken & Meg
Garn: Drops Nepal 250g
og Sandnes Mini Alpakka dobbel tråd 50 g

5 kommentarer:

  1. Den er jo bare så fin:) Den kler han godt, og jeg og liker den detaljen på ryggen. En morsom ting til jente kunne jo vårt en flette i det detalje området på ryggen ( ja til gutt og for den saks skyld:))?

    SvarSlett
  2. Kjempe fin genser, også til gutt :) Heldige deg som fikk teststrikke! :)

    SvarSlett
  3. Utrolig fin genser! Den detaljen på ryggen var morsom!

    SvarSlett
  4. Morsom! Den var det masse fart over, flott guttegenser!

    SvarSlett
  5. Så flott! Det er en god følelse når plaggene faller i smak hos de små!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...