Totalt antall sidevisninger

mandag 10. september 2012

En stjerne!

Alltid på jakt etter gode lueoppskrifter. Denne så veldig fin ut og jeg er superfornøyd, sitter godt på hodet og synes minstemann ble veldig søt i den. Den dekker godt over øra og i nakken. Pyntet den opp med en stjerne i maskesting, stjerner er jo skikkelig in, så da henger han med i motebildet.







Fakta:
Mønster: Ruths babylue, oppskriften ligger på bloggen til Bundingen
Garn: Sterk fra dsa, 30g
Endringer: Jeg har strukket av et litt tykkere garn og pinner3,5. Fulgt oppskriften, la på en cm på høyden før fellingen.  Strikket snorer istedenfor å tvinne. Passer perfekt til 7 mnd +

5 kommentarer:

  1. så fin lue og en herlig modell :)

    SvarSlett
  2. Så fin lue:-) Modellen like så

    SvarSlett
  3. Lua ble kjempefin! Koselig at du også er fornøyd med oppskrifta. Stjerna pynta virkelig opp!

    Ha en strålende tirsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Så fin og tøff :)Morsomt med stjerne og søt modell.

    Litt synd at barnehagene i danmark har forbud mot luer med snorer ellers så ville jeg ha laget en til min Andreas.

    heidi wool-rocks.com (kunne ikke linke til min blogg derfor får du den her i kommentarfektet)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...