Totalt antall sidevisninger

mandag 20. august 2012

Roooosa

Endelig litt rosa! Jeg er så heldig å ha to gutter selv, fire nevøer og en liten niese. Litt overtall av gutter i familien, så når det først skal strikkes til niesen så må må det bli rosa!



Likte godt denne fletten....


En ny metode for meg var og hekle det hele sammen på toppen, forklaringen fant jeg her. Veldig greit og ikke minst en pen måte å gjøre det på.


Denne lua skal strikkes igjen! Kjempesøt på og sitter godt på hodet. Broren hennes la inn en bestilling, så da må jo tante prøve og imøtekomme den. Jeg liker godt designet  til Woolly Wormhead, jeg har strikket en av hans luer tidligere som du kan se her.



Fakta:
Mønster:Tricable av Wolly Wormhead
Garn: Pure wool DK, et nøste. Kjøpte oppskrift og garn gjennom strikkinnom. Veldig god og rask service

3 kommentarer:

  1. Herlig lue på ei søt jente! Kjenner igjen det der med overvekt av gutter, du! Det er bare å benytte enhver annledning til å strikke rosa til jenter!

    Fin blogg du har, takk for besøk på min! Kommer igjen, jeg!

    SvarSlett
  2. Så søt lue!! Og mye annet snadder i bloggen din også. Teppet i forrige innlegg likte jeg kjempegodt!! :)
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...